דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעשות כסף מהסלולרי? המהפכה כבר כאן 

מאת    [ 23/07/2012 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 2018 פעמים ]

לפני מספר חודשים פרצו לחיינו החברות גולן טלקום והוט מובייל והרעידו את שוק הסלולר כאשר הציעו חבילות הכל כלול עם דקות שיחה, מסרונים וגלישה בפחות מ100 שקל לחודש. קרוב לחצי מליון איש עברו מפעיל סלולרי בקצת יותר מרבעון וחסכו מאות שקלים בחודש ואלפי שקלים בשנה. עד אז שילמנו חשבונות סלולרי מנופחים ולא חשבנו שאפשר לחסוך כל כך הרבה ופתאום ביום בהיר אחד נוכחנו לדעת שניתן לחסות בקלות. מהפכת הסלולר הזו היא לא היחידה שמתרחשת עכשיו, מתברר שהיום אפשר ממש להרוויח כסף ממכשירי הסלולר החכמים, הסמארטפונים, בקלות ובמהירות.

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מחפשים הכנסה נוספת כדי לגמור את החודש או להעלות את רמת החיים. יש כאלו שיעדיפו לחפש עבודה נוספת במשרה חלקית אבל הרוב יעדיפו לחפש עבודה מהבית ובעיקר מהמחשב הביתי שלהם. יש מגוון עבודות שניתן לעשות מהבית כמו לכתוב מאמרים, להקים אתר אינטרנט, תוכניות שותפים וכמובן מסחר אונליין באופציות מעוף,  אופציות בינאריות או באתרים שונים בארץ ובעולם.

לאחרונה התברר שניתן להרוויח כסף ממסחר באופציות בינאריות גם מהסלולרי. כל מי שיש לו אייפון או סלולרי עם מערכת הפעלה אנדרואיד יכול להוריד חינם אפליקציה של חברת איזי אופשן ולסחור דרכה באופציות בינאריות על מגוון נכסים עם פקיעות לשעות קדימה ואפילו, לראשונה בישראל לבחור גם באופציות ל60 שניות בלבד ולקבל תשואה מטורפת.

איך זה עובד? אתם יושבים בסלון בבית ופתאום רואים ידיעה כלכלית שיכולה להכניס לכם כסף? אתם לא חייבים לפתוח את המחשב שנמצא בחדר הסמוך. פשוט פותחים את האפליקציה וסוחרים במקום. אתם בטיול ופתאום חבר מתקשר אליכם ואומר שיש עליה מטורפת של הדולר ושווה לקנות? נכנסיים לאפליקציה וסוחרים במט"ח לטווחים של החל מ60 שניות ומעלה בתשואה של עד 90%.

קצת נתונים על שוק הסמארטפונים בארץ: בישראל יש אחוז חדירה מהגבוהים בעולם לסמארטפונים והוא עומד על למעלה מ30% (נתונים זהים לארה"ב ובריטניה) כשרוב המכשירים הם אייפון והשאר פועלים תחת מערכת ההפעלה של אנדרואיד. מרבית הגלישות באינטרנט מהסלולר מתבצעות בערב ובסופי שבוע וגם בשעות הצהריים כשאנשים נמצאים בהפסקת אוכל. כל הנתונים הללו הולידו צורך של אנשים לסחור גם מחוץ למסגרת המחשב הביתי או המשרדי.

באפליקציית המסחר של איזי אופשן תוכלו למצוא גרפים מקצועיים ובנוסף לקבל גם ליווי אישי של מאמן מסחר שילווה אתכם כל הדרך להצלחה. ההורדה אורכת מספר שניות והיא לגמרי חינם. אז שיהיה בהצלחה במסחר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב